»Zaradi svojega izjemnega občutka za vizualno se je kmalu prelevil v režiserja in začel ustvarjati televizijske oglase.«
»Ljudje televizijske oglase po nekaj časa preprosto spregledajo.«
»Vesel sem, da smo televizijsko vizualizacijo Kumarjeve Slovenske suite po več kot dveh letih od prvega sestanka uspeli priobčiti javnosti.«
»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»Obseg oglasov ne bo večji.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»najglasneje govorijo Banove izvedbe same – raznovrsten in pisan niz mojstrsko upodobljenih likov«
»Ko se kateri koli od naših oglasov pojavi v vsebinah, ki se strokovnim službam ne zdijo primerne, pač reagirajo in jih pozovejo, da se tovrstni oglasi umaknejo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju